Водолій 2016!


Плавання являє собою  один з найважливіших засобів фізичного виховання та відноситься до числа життєво-необхідних навичок.  Тому гімназисти у  рамках двомісячника фізичної культури і спорту, та з метою  зміцнення, загартування та навчання плаванню відвідвли басейн "Водолій".  

Хлопці та дівчатка разом з вчителями, батьками та адміністрацією гімназії плавали, пірнали, здавали нормативи, пустували  на атракціонах, приймали водні масажі тощо. 

Дуже вдалим та результативним виявився цей день!  

http://gymnasiya2.org.ua/video/543-den-vodoliya-u-gimnaziji.html

Олімпійський урок 2016!


 15.09.16 у рамках двомісячнимка фізичної культури та спорту у гімназії відбувся Олімпійський урок. 

Мета  цього заходу - виховання учнів на гуманістичних цінностях олімпійського руху, познайомити учнів із історією олімпійських ігор, досягненнями українських спортсменів, формування навичок та культури здорового способу життя, виховувати почуття патрітизму, ідеалів миру і братства. 

Перед гімназистами виступали учні спортивних шкіл міста: фехтувальники, єдиноборці  та гімнасти. Також кожен клас збудував банер з інформацію щодо різноманітних видів спорту, та представили свій клас виступами зі спортивними кричалками.

День здоров'я та спорту в 7В класі


В полноекранном режиме просмотреть презентацию тут: День здоров'я і спорту в 7В класі from Olga Gorbenko

День здоров'я 16-17 н.р


У рамках двомісячника "Спорт. Туризм. Здоров'я" був проведений традиційний захід "День здоров'я". Старші класи (7-11) відвідали оздоровчий табір "Дельфін", де змагалися за такими напрямами: футбол, "маятник", "переправа", "установка туристичної палатки", "Співоче поле". Молодші класи (5,6)  - змагалися у Парку Перемоги. Хлопці грали у футбол, дівчата - у волейбол, також були різні цікаві естафети (з м'ячем, обручем, стрибки у довжину та ін.).  

Мета цього заходу створити атмосферу свята в грі-змаганні; виховувати любов до фізкультури та спорту; розвивати пам'ять, увагу, організованість, самостійність, уміння узгоджувати інтереси колективу, долати труднощі; зміцнювати здоров’я; виховувати в учнів почуття дружби, колективізму, взаємовиручки.

День здоров'я 7-11 класи:

День здоров'я 2016-17 н.р.


День здоров'я 5-6 класи

Права дитини (підготував Мальцев Олексій)


Чи легко бути молодим?


Автор: Алтухова Валерія, учениця 9В класу

Ви знаєте, от зараз ми не замислюємось над часом, проте він не перестає пливти. Зараз ми молоді, та час пройде і ми вже будемо старими, слабкими. Я дуже часто замислююся над питанням: «Чому дорослі кажуть, що краще і легше бути молодим?». Та чи дійсно це так?

У цій ситуації є плюси та  є мінуси. Але «Добре» перемагає. «Молодість» - це і час дитинства, і час юнацтва. Найкраще в цьому - сила , чистість духу і, звичайно, батьки. Вони поруч, вони допомогают. І ти відчуваєш себе потрібним. Вони- твої янголи-охоронці. Тримай їх у своєму серці міцно-міцно, вони там назавжди. 

Звідки в людях жорстокість і як подолати це явище?


Автор: учениця 6Б класу Кім Марія

Думаю, багато хто з вас замислювався щодо жорстокості. Виходячи на вулицю ми потрапляємо у жорстокий світ, але сонячне проміння в душі дає надію на добродушність у цьому світі.

Як казав Л. Сенека: «Будь-яка жорстокість походить від душевної черствості та слабкості». Я вважаю це влучним висловом, бо коли людина «відпускає» руки, стає слабкою та не хоче боротися далі з життєвими випробуваннями, їй важливо самоствердитися серед слабших. Вона починає їх ображати та їй від цього добре. Душа в цієї людини черствіє та чорніє, в ній стає недостатньо місця для того світлого проміння в душі. Також є влучним вислів Клода Андріана Гелефеція: «Жорстокість є завжди результатом страху, слабкості та боягузтва». Жорстокість це не тільки прагнення завдати страждань іншим, а й байдужість до них. Наприклад, якщо потопає одна людина, прохаючи про допомогу, а інша, бувши в стані допомогти, просто лежить і спостерігає з байдужістю або зі злобним задоволенням – це жорстока людина.

Чи завжди дорослі мають рацію?


Автор: Кузьміна Регіна, учениця 6А класу

Якщо мене спитати, чи завжди дорослі мають рацію, або чи завжди вони праві, я, не вагаючись, відповім: „Ні, не завжди.” Звідки така впевненість? Я знаю, що, наприклад, мої батьки не завжди праві, тому що іноді вони просто кажуть: „Вибач, будь ласка, ми були неправі.” До речі, те ж саме роблю і я у подібних ситуаціях. Немає нічого страшного в тому, щоб помилитися та визнати це. При цьому зовсім не має значення, дитина ти чи дорослий. 

„Людині властиво помилятися”. Ні, цей вислів вигадала не я. Він належить римському філософу Цицерону.

Хто ж вони, ці дорослі, які постійно кажуть нам, що можна і слід робити, а що ні? Дорослі – це батьки, вчителі, родичі та інші, з ким ми зустрічаємося у різних щоденних ситуаціях.

Таланти моїх друзів


Автор: учениця 6Б класу Кім Марія       

Думаю, у кожного є свої таланти та здібності. Але хтось ще не відчинив двері до них. Взагалі талант – це природні здібності до певного виду діяльності. Отже, головне знайти підходящий ключ до нього.

       Більшість моїх друзів дуже обдарованні. Багато хто талановитий до вміння грати на музичних інструментах, як домра, гітара, фортепіано, тощо. Дехто, навіть вміють вправно танцювати наприклад, моя однокласниця Катерина Баштова. Головне завжди бути впевненим у собі та не боятися. Іноді трапляються курйозні ситуації. До прикладу можна взяти один випадок.