Математичний квест "Знайди істину"


Прес-центр гімназії повідомляє:

15.12.17. відбувся математичний квест між командами 6-х класів. Під час гри командам потрібно було знайти приховані завдання і виконати їх. Завдання знаходились у різних місцях – їдальні, медпункті, музеї, бібліотеці, спортзалі. Так що гравцям довелося добре побігати і швидко міркувати, а головне, діяти чітко і злагоджено. Успішно пройдені випробування зазначались у маршрутному листі контролерами - учнями 8-А класу. Перемогла команда 6-А класу, яка першою виконала всі завдання і досягла фінішу. Всі учасники гри були у захопленні і сподіваються на продовження такого виду змагань.

 

Автор: Усанова Катерина, учениця  6 А класу

У нашій гімназії завжди проводяться сучасні, цікаві та оригінальні заходи. У рамках тижня математики вчителі Лесюк О.С. і Ніколаєнко С.В. провели незвичайну інтелектуально-динамічну гру – математичний квест для учнів 6-х класів.
Спочатку ми дали назви нашим командам, а потім почали виконувати завдання квесту. Одним із завдань стало проходження математичного лабіринту, іншим – розгадування кросворду у незвичний спосіб, було й багато інших. У результаті ми виконували усні обчислення, розв’язували завдання на логіку. У квесті найцікавішим був сам процес, тому що наша та інші команди не лише оволодівали математичними знаннями, а й працювали в командах, вчилися домовлятися і мислити логічно. Цікавість не покидала нас до останньої хвилини. Тільки коли всі три команди виконали свої завдання, ми змогли дізнатись, хто став переможцем. Які ж щасливі й горді ми були, коли почули: "Перемогла команда 6-А класу!". 

Ми щиро вдячні вчителям математики за незабутні враження та цінний досвід, адже тепер ми не вважаємо математику складною або нецікавою наукою. Гадаю, все всім сподобалося, а отже, варто робити схожі пізнавально-розважальні квести в майбутньому.

Автор:  Верланов Олександр, учень 6-А класу 

15 грудня 2017 року в нашій гімназії було проведено математичний квест серед учнів 6-х класів. Цей квест був спрямований на розвиток логічного мислення, спостережливості, кмітливості та вміння працювати в команді задля отримання спільної мети.
Перед нами було поставлено шість цікавих завдань, які ми поетапно виконували з великим інтересом та захопленням. Під час здійснення цих завдань нас переповнювали почуття піднесення та водночас хвилювання і відповідальності перед однокласниками за довіру відстоювати честь класу. Наша згуртованість, зібраність, старанність і цілеспрямованість допомогли нам отримати перемогу.
Від цього заходу я особисто отримав велике задоволення. Мені б дуже хотілося, щоб подібні квести проводились частіше, оскільки, вони дають нам змогу вчитися застосовувати наші індивідуальні здібності в командній роботі.