Науково-методичні теми вчителів, форми узагальнення:


Бензар Г.І.
“Формування орфографічної компетенції гімназистів”. 2-ий рік. Збірка тестових завдань.

Відайко Г.В.
«Організація роботи з обдарованими учнями з метою підготовки їх до олімпіад і конкурсів”. 4-ий рік Методичні рекомендації.

Головіна Н.В.
“Розвиток творчих здібностей учнів на уроках ОТМ“ 2-ий рік. Стаття.

Гончаренко Г.О.
“Задоволення пізнавального інтересу учнів при формуванні інформаційно-цифрової компетентності на уроках української літератури” 3-ий рік. Цикл уроків літератури (6, 8, 9 кл.).

 

Ірклій О.Ю.
“Аналіз ліричного твору як засіб формування емоційного інтелекту учнів” 1-ій рік. Розробки уроків.

Купцова В.В.
“Моделювання завдань з української мови на основі когнітивного підходу для якісної підготовки до ЗНО” 2-ий рік? Збірка завдань.

Лобзіна С.В.
«Апробація сучасних прийомів організації активного читання. Створення дидактичного комплекту до уроків зарубіжної літератури за новою програмою в 11 класі”. 3-й рік. Дидактичний комплект для 11 класу.

Маєнко Л.І.
“Позакласна робота з предмета як засіб успішної соціалізації гімназистів” 1-ій рік .Рекомендації вчителям.

Нікуліна Т.І.
“Упровадження хмарних технологій і медіаметодик на уроках української мови й літератури”. 3-ий рік. Методичні рекомендації, оновлення сайту "Школа успіху", "Медіалабораторія ЗДНВР".

Раєвська О.В.
“Формування громадянської компетентності учнів на уроках історії “ 1-ий рік. Методичні рекомендації.

Царлова І.В.
“Дидактичний супровід уроків зарубіжної літератури“ 4-ій рік. Збірка дидактичних матеріалів. 

Чернікова Н.В.
“Розв’язання завдань навчального змісту при впровадженні наскрізної лінії «Громадянська відповідальність», розвиток соціальної й громадянської компетентностей на уроках української літератури” 2-ий рік. Збірник завдань (7-8 класи). 

Шкабура Т.Л.
“Формування національної свідомості школярів на уроках української мови й літератури” 1-ий рік. Методичні рекомендації.