Майстер-клас від 11 класів “Природничо-математичний аспект дизайнерської творчості”


Прес центр кафедри природничо-математичного циклу повідомляє:

Заходи підготовлені та проведені:
учнями 11-Б класу Артемом Бурдикіним, Катериною Ломаковою, Дар’єю Колесніковою
під керівництвом вчителів Гальченко Л.О. , Берковською К.В., Проскученко С.О.

В рамках місячника кафедри природничо – математичного циклу «У світі інтелектуальних ігор» 17.01.23 та 20.01.23 на паралелі п’ятих класів пройшли майстер-класи «Природничо-математичний аспект дизайнерської творчості».

Одинадцятикласники за допомогою моделюючої програми Sweet Home 3D створили архітектурну 3D модель житлового будинку з земельною ділянкою. В будинку ретельно опрацьований інтер’єр. Земельна ділянка розпланована: виділена прибудинкова територія, зона відпочинку, дитячий майданчик, басейн, теплиця. Територія оздоблена зеленими насадженнями.

В першій частині майстер класу модель будинку була запропонована на розгляд п’ятикласникам та всебічно обговорена. Помітний вплив клімату і особливостей ландшафту на планування земельної ділянки та внутрішніх приміщень будинку. З математичної точки зору проаналізовані лінійні розміри, площі та об’єми споруд. Обговорені основні будівельні матеріали, їх походження, властивості та доцільність використання в певних умовах. Розглянути типи ґрунтів з точки зору можливості ведення будівельних робіт та застосування відповідних конструкцій фундаменту. З іншого боку проаналізовані особливості вирощування рослин на цих ґрунтах.

Друга частина містила практичну інструкцію щодо застосування програми Sweet Home 3D. В режимі online створювалася модель будинка та інтер’єру, відповідно до замовлень та за участю учнів п’ятого класу. Так як програма Sweet Home 3D має англомовний інтерфейс, діти мали можливість застосувати свої знання з англійської мови.
За підсумками заходу хочеться відмітити фундаментальність підходу до поставленої задачі з боку учнів одинадцятого класу та всебічний розвиток та вміння застосовувати набуті знання в практичній ситуації з боку п’ятикласників.