Рекомендуємо прочитати


«Всесвітня література в школах України», №9, 2018, с.11-15 Світлана Лобзіна, учитель-методист СВІТИ НІЛА ГЕЙМАНА Методичні рекомендації до вивчення теми «Сучасна література в юнацькому читанні»

«Всесвітня література в школах України», №10, 2018, с.22-37 Ірина Царлова, учитель-методист КАТАЛОГ МАТЕРІАЛІВ, ОПУБЛІКОВАНИХ У ЧАСОПИСУ «Всесвітня література в школах України» ЗА 2013-2018 РР.

«Всесвітня література в школах України», №10, 2018, с.12-19 Олена Ірклій, учитель-методист ТОЙ, ХТО РИМУЄ ТИШУ… Два уроки за творчістю Т.Й. ТРАНСТРЕМЕРА

План роботи 2018-2019


План роботи кафедри гуманітарних дисциплін Миколаївської гімназії №2 у 2018-2019 н.р. Науково-методична тема кафедри : «Ефективність патріотичного та трудового виховання гімназистів засобами предметів гуманітарного циклу як запорука їх успішної соціальної інтеграції» Підтема: «Емоційний інтелект як соціально значуща властивість особистості» 1. Взяти участь у педрадах: Жовтень: Педрада – дискусія «Ефективне формування патріотичного та трудового виховання гімназистів як запорука їх успішної соціальної інтеграції». Січень: «Реалізація діяльнісного підходу із врахуванням емоційно-ціннісного компоненту в рамках підготовки до НУШ». Березень: «Емоційний інтелект як складова педагогічної майстерності і передумова успішної самореалізації». 2. Провести

Наші літератори


НАТАЛЯ БІЛЕЦЬКА Білецька Наталя Олександрівна нар. 24 грудня 1981 року в м. Миколаєві. Закінчила Миколаївський державний університет ім. В.О. Сухомлинського (2004), здобувши ступінь магістра педагогічної освіти (викладача української мови та літератури). З 2004 по 2008 навчалась в аспірантурі Миколаївського державного університету ім. В.О.Сухомлинського (спеціалізація: українська література). У 2016 році отримала ступінь магістра з міжнародного маркетингу в Міжрегіональній академії управління персоналом. Кваліфікація – магістр з міжнародного маркетингу та рекламної діяльності. З 2014 року

Наш журнал


Змiст журналу "ДИВОСЛОВО" #12 (741) 2018 р. МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ МОВИ Й ЛIТЕРАТУРИ НА ЧАСI Олег БАГАН. Роздуми над новою програмою з укр. лiтератури для 10-11 класiв (стор. 2) Ра©са МОВЧАН. Канон укр. класики, його функцiонування в сучаснiй школi (стор. 11) КОМПЕТЕНТНIСНЕ НАВЧАННЯ Iрина КАРПЕЛЬОВА, Оксана ШУНЕВИЧ. Упровадження технологi© розвитку критичного мислення на уроках вивчення творчостi Олександра Довженка (стор. 16) УЧИТЕЛЬ РОКУ - 2018 Дмитро ДРОЗДОВСЬКИЙ.

Сторінки досвіду учителя художньої культури вищої категорії, учителя-методиста Головіної Н.В.


До основних загальноосвітніх завдань курсу «Мистецтво» (формування цінностей і розвиток різних видів компетентностей) додається також професійна орієнтація учнів. Спеціальні творчі завдання посилять  практичну спрямованість курсу, допоможуть учням ознайомитись зі світом мистецьких або споріднених із ними творчих професій.

Презентуємо наш перший досвід. 

Професійні випробування.

  1. Створіть програму  телевізійного каналу для підлітків.
  2. Уявіть себе  кінопродюсером. Який твір української літератури ви б обрали для екранізації? Яких акторів запросили б на кастинг? Обгрунтуйте свій вибір.