Звертайтесь у разі потреби
- Деталі
- Перегляди: 3695
Шановні батьки, вчителі, діти! Доводимо до вашого відома координати відповідальних із захисту наших учнів від асоціальних дій. У разі потреби звертайтеся:
Вимоги пожежної безпеки в лісах
- Деталі
- Перегляди: 3306
Обласний методичний кабінет БЖД населення
Відомо, що улюбленим місцем відпочинку городян є ліс. Проте, вирвавшись із міцних обіймів міста на волю, людина поводиться як варвар: нищить природу, засмічує довкілля, а найнебезпечніше – не дотримується правил пожежної безпеки, що інколи призводить до тяжких наслідків.
Основною причиною лісових пожеж є порушення населенням вимог пожежної безпеки в лісах, а працівниками агрогосподарств - заходів пожежної безпеки під час проведення сільськогосподарських робіт.
Методичні рекомендації щодо оформлення куточка пожежної безпеки у загальноосвітніх закладах
- Деталі
- Перегляди: 4648
Відомості про працівників Відлділу Кримінальної Міліції у справах дітей
- Деталі
- Перегляди: 3275
ТЕЛЕФОНОГРАМА № 499 від 18.12.13
Директору школи
На виконання листа Міністерства освіти і науки України від 17.10.13 управлінням освіти надано доручення розмістити на веб-сайтах загальноосвітніх навчальних закладів відомості про працівників Відділу Кримінальної Міліції у справах дітей, який закріплений за даним навчальним закладом, його контактні телефони та іншу інформацію.
Архівний файл «Представники кримінальної міліції» додається в електронному вигляді.
Центральний РВ ММУ УМВС України в Миколаївській області
Адреса: вул. Декабристів, 8
вул. Архітектора Старова, 4 (відділення КМСД)
Тел. чергової частини 49-87-01; 102
№ кабінетів співробітників КМСД – 8,9,10
Требования по английскому языку
- Деталі
- Перегляди: 4336
1. Владение структурами “to be”, “to have” в Present Indefinite и Past Indefinite во всех лицах.
2. Владение структурами времен, Present Indefinite, Past Indefinite, Present Continious, Future Indefinite.
3. Умение поставить общие, альтернативные и специальные вопросы в Present Indefinite, Past Indefinite.
4. Умение ответить на вопросы и высказать свое мнение по темам:
- О себе.
- Моя семья.
- День Рождения.
- Мой вчерашний день.
- Мой обычный выходной.
- Любимое время года.
- Мой питомец.
- Школа.
- Мой друг.
- Украина.
- Вопросы по картинке.
- Погода
- Что делают люди? (Present Continuous)
- Одежда.
5. Умение находить в тексте информацию по заданному вопросу.
Критерии оценивания экзаменационной работы по английскому языку
- Деталі
- Перегляди: 8772
1. «Ответь на следующие вопросы по теме». Каждый грамматически правильный ответ оценивается в 1 балл. Если ответ по смыслу верен, но есть грамматическая ошибка – 0.5 балла. Максимальная оценка - 10 баллов.
2. «Грамматическое задание». Каждое грамматически правильное предложение\вопрос оценивается в 0.25 балла. Максимальная оценка - 5 баллов.
3. «Составь ситуацию, используя предложенные слова». За каждое грамматически правильное предложение – 0.5 баллов. Если рассказ логически не связан, ученик теряет 2 балла. Максимальная оценка – 5 баллов.
4. Максимальная итоговая оценка за экзамен - 20 баллов (сумма всех оценок за каждое их трех заданий).
Поради батькам, що допомагають дітям учитися
- Деталі
- Перегляди: 9860
1. Намагайтеся займатися з дитиною так, щоб вона не нудьгувала під час занять. Інтерес – найкраща з мотивацій.
2. Повторюйте вправи. Розвиток розумових здібностей дитини визначають час і практика. Якщо якась вправа не виходить, зробіть перерву, поверніться до неї пізніше або запропонуйте дитині легший варіант вирішення завдання.
3. Не виявляйте зайвої тривоги з приводу недостатніх успіхів і незначного просування або навіть деякого регресу вашої дитини.
Можливі причини складностей у навчанні дітей
- Деталі
- Перегляди: 4087
1. Дитина нездорова.
2. Учень швидко стомлюється, а регулювати свій темп неспроможний.
3. Батьки не вміють допомогти учневі або ставляться до нього як до підлітка (пояснять лише раз, вважаючи, що цього досить) або як до малюка – повторюють те саме безліч разів.
4. Дорослі не вміють зацікавити дитину навчальною працею як захопливою грою.
5. Дитина не в змозі уважно працювати в школі і вдома, оскільки навчальна завантаженість для неї непосильна (не звикла працювати).
6. Батьки надто пригнічують учня погрозами й покараннями. Не вміють своєчасно схвалити й підбадьорити маленьку людину.
7. Дорослі не вміють чітко пояснювати, давати ділові поради.
8. Батьки не дотримуються принципу єдності вимог у навчанні: кожен нав’язує дитині свій стиль роботи.
Історична довідка
- Деталі
- Перегляди: 7736
Миколаївська гімназія № 2 започаткована у 1864 році, оскільки у двоповерховій будівлі по вулиці Адмиральській, 20 було відкрито жіночу прогімназію.
15 серпня 1898 року прогімназія була перетворена у гімназію – навчальний заклад з семи класів. Восьмий, педагогічний клас, який випускав учителів, було відкрито у серпні 1900 року. Про це свідчать записи в «Адрес-календаре и в справочной книге Николаевского Градоначальства на 1904 год», на 64 сторінці якого написано так: «Николаевская 2-я Мариинская женская гимназия. Председатель педагогического совета К.Л. Добрицкий. Начальница Ю.Н. Прокопова».