Звертайтесь у разі потреби


 Шановні батьки, вчителі, діти! Доводимо до вашого відома координати відповідальних із захисту наших учнів від асоціальних дій. У разі потреби звертайтеся:

 

Вимоги пожежної безпеки в лісах


Обласний методичний кабінет БЖД населення

Відомо, що улюбленим місцем відпочинку городян є ліс. Проте, вирвавшись із міцних обіймів міста на волю, людина поводиться як варвар: нищить природу, засмічує довкілля, а найнебезпечніше – не дотримується правил пожежної безпеки, що інколи призводить до тяжких наслідків.

Основною причиною лісових пожеж є порушення населенням вимог пожежної безпеки в лісах, а працівниками агрогосподарств - заходів пожежної безпеки під час проведення сільськогосподарських робіт.

Відомості про працівників Відлділу Кримінальної Міліції у справах дітей


ТЕЛЕФОНОГРАМА   №  499  від  18.12.13

Директору  школи
На виконання листа Міністерства освіти і науки України від 17.10.13 управлінням освіти надано доручення розмістити на веб-сайтах загальноосвітніх навчальних закладів відомості про працівників Відділу Кримінальної  Міліції у справах дітей, який закріплений за даним навчальним закладом, його контактні телефони та іншу інформацію.
Архівний файл «Представники кримінальної міліції» додається в електронному вигляді.
Центральний РВ ММУ УМВС України в Миколаївській області
Адреса: вул. Декабристів, 8
вул. Архітектора Старова, 4 (відділення КМСД)
Тел. чергової частини 49-87-01; 102
№ кабінетів співробітників КМСД – 8,9,10

Оголошення


Требования по английскому языку


1. Владение структурами “to be”, “to have” в Present Indefinite и Past Indefinite во всех лицах.

2. Владение структурами времен, Present Indefinite, Past Indefinite, Present Continious, Future Indefinite.

3. Умение поставить общие, альтернативные и специальные вопросы в Present Indefinite, Past Indefinite.

4. Умение ответить на вопросы и высказать свое мнение по темам:

  • О себе.
  • Моя семья.
  • День Рождения.
  • Мой вчерашний день.
  • Мой обычный выходной.
  • Любимое время года.
  • Мой питомец.
  • Школа.
  • Мой друг.
  • Украина.
  • Вопросы по картинке.
  • Погода
  • Что делают люди? (Present Continuous)
  • Одежда.

5. Умение находить в тексте информацию по заданному вопросу.

Критерии оценивания экзаменационной работы по английскому языку


1. «Ответь на следующие вопросы по теме». Каждый грамматически правильный ответ оценивается в 1 балл. Если ответ по смыслу верен, но есть грамматическая ошибка – 0.5 балла. Максимальная оценка - 10 баллов.

2. «Грамматическое задание». Каждое грамматически правильное предложение\вопрос оценивается в 0.25 балла. Максимальная оценка - 5 баллов.

3. «Составь ситуацию, используя предложенные слова». За каждое грамматически правильное предложение – 0.5 баллов. Если рассказ логически не связан, ученик теряет 2 балла. Максимальная оценка – 5 баллов.

4. Максимальная итоговая оценка за экзамен - 20 баллов (сумма всех оценок за каждое их трех заданий).

Поради батькам, що допомагають дітям учитися


1. Намагайтеся займатися з дитиною так, щоб вона не нудьгувала під час занять. Інтерес – найкраща з мотивацій.

2. Повторюйте вправи. Розвиток розумових здібностей дитини визначають час і практика. Якщо якась вправа не виходить, зробіть перерву, поверніться до неї пізніше або запропонуйте дитині легший варіант вирішення завдання.

3. Не виявляйте зайвої тривоги з приводу недостатніх успіхів і незначного просування або навіть деякого регресу вашої дитини.

Можливі причини складностей у навчанні дітей


1. Дитина нездорова.

2. Учень швидко стомлюється, а регулювати свій темп неспроможний.

3. Батьки не вміють допомогти учневі або ставляться до нього як до підлітка (пояснять лише раз, вважаючи, що цього досить) або як до малюка – повторюють те саме безліч разів.

4. Дорослі не вміють зацікавити дитину навчальною працею як захопливою грою.

5. Дитина не в змозі уважно працювати в школі і вдома, оскільки навчальна завантаженість для неї непосильна (не звикла працювати).

6. Батьки надто пригнічують учня погрозами й покараннями. Не вміють своєчасно схвалити й підбадьорити маленьку людину.

7. Дорослі не вміють чітко пояснювати, давати ділові поради.

8. Батьки не дотримуються принципу єдності вимог у навчанні: кожен нав’язує дитині свій стиль роботи.

Історична довідка


Миколаївська гімназія № 2 започаткована у 1864 році, оскільки у двоповерховій будівлі по вулиці Адмиральській, 20 було відкрито жіночу прогімназію.

15 серпня 1898 року прогімназія була перетворена у гімназію – навчальний заклад з семи класів. Восьмий, педагогічний клас, який випускав учителів, було відкрито у серпні 1900 року. Про це свідчать записи в «Адрес-календаре и в справочной книге Николаевского Градоначальства на 1904 год», на 64 сторінці якого написано так: «Николаевская 2-я Мариинская женская гимназия. Председатель педагогического совета К.Л. Добрицкий. Начальница Ю.Н. Прокопова».