Режим роботи гімназії у 2019-2020 н.р.


Миколаївська гімназія №2 працює за п’ятиденним режимом роботи.
 
Розклад дзвоників уроків та перерв для 5-11 класів з понеділка по п’ятницю
1-ий урок – 9.00-9.45
перерва – 9.45-9.55 (10хв.)
2-ой урок – 9.55 – 10.40
перерва – 10.40 – 10.50 (10 хв.)
3-ий урок – 10.50 – 11.35
перерва – 11.35 – 12.05 (30 хв.)
4-ий урок – 12.05 – 12.50
перерва – 12.50 -13.00 (10 хв.)
5-ий урок – 13.00 – 13.45
перерва – 13.45 -13.55 (10 хв.)
6-ой урок – 13.55 – 14.40
перерва – 14.40 – 14.50 (10 хв.)
7 урок – 14.50 – 15.35

2. Розклад дзвоників уроків та перерв для 5-11 класів у вівторок:
1-ий урок – 9.00 – 9.45
перерва – 9.45 – 9.55 (10 хв.)
2-ий урок – 9.55 – 10.40
перерва – 10.40 – 10.50 ( 10 хв.)
3-ий урок – 10.50 – 11.35
перерва – 11.35 – 11.45 (10 хв.)
оперативка – інформ. час - 11.45 – 12.15
перерва – 12.15 – 12.45 (30 хв.)
4-ий урок - 12.45 – 13.30
перерва – 13.30 – 13.40 (10 хв.)
5-ий урок – 13.40 – 14.25
перерва – 14.25 – 14.35 (10 хв.)
6-ий урок – 14.35 – 15.20

П’ятниця 7 урок – класна година.

Структура 2019-2020 навчального року


ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом від 30.08.2019 р. № 161
Директор Миколаївської гімназії №2
__________________Федоренко В.О.
________30.08.2019 р.



Структура 2019-2020 навчального року
Миколаївської гімназії №2
Миколаївської міської ради Миколаївської області

1 вересня – День знань

Концепція гімназії


 

Сьогодні школа зазнає  істотних  змін.  Освітні моделі минулого не задовольняють запитам  сучасності, тенденціям становлення нового мислення.

Нове мислення вимагає пошуку шляхів до  згоди,  єднання  на основі пріорітету загальних духовних, просторових цінностей,  їх  верховенства над національно-етнічними, класовими, партійними і  груповими цінностями.

Основна суперечність  21  століття  -  різке  відставання  духовно-етичного розвитку від технічного  прогресу  - породження технічної цивілізації. Його захист можливий за умови  подолання суперечності, розвитку гуманітарної свідомості нового мислення, яке організовує практику з природою, культуру  міжособового, міжнаціонального, міжетнічного спілкування.