• photo_0
  • photo_1
  • photo_2
  • photo_3
  • photo_4

Миколаївський ліцей №2  вітає відвідувачів сайту і пропонує ознайомитися зі специфікою, напрямком і особливостями навчання в нашому навчальному закладі.

Перемога у турнiрi


Запрошення


Матерiали конкурсних випробувань минулих рокiв - Математика (5-8 варiанти)


Вариант 5 Вариант 6
1. Розв’язати задачу:
Для виготовлення бетону завезли 765 т піску, щебеню – 4/5 від маси піску, а цементу – 1/3 від маси щебеню. Скільки завезли разом щебеню і цементу? У магазин привезли 4 т 224 кг гречаної крупи. За перший день продали ¾ від усієї маси крупи, а за другий день – 5/6 від решти. Скільки кілограмів крупи продали за другий день?
2.Обчисли:
100000 – 828 : 23 =
(8451 – 603 * 4) : 3 =
204164 : 4 =
420 ц : 60 кг =
41 м 13 см : 3 =
7 * 600 + 2000 : 4 – 700 =
100000 – 888 : 37 =
(24045 – 705 * 5) : 5 =
25128 : 8 =
540 ц : 90 кг =
23 м 04 см : 3 =
(420 : 42 * 10 – 280 : 4) * 12 =

Критерії оцінювання письмової роботи з математики


Максимальна оцінка за роботу - 20 балів

За кожну грубу помилку в роботі знімається 2 бали.

До грубих помилок належать:
- помилки на обчислення в прикладах і задачах;
- помилки у визначенні порядку арифметичних дій;
- неправильне розв’язування задач (пропуск дій, неправильний вибір дій, зайві дії);

Матерiали конкурсних випробувань минулих рокiв - Математика


І варіант

1. Задача.
В крамниці продали 85 кг цукерок та 248 кг печива. За всі продані солодощі виручили 6688 грн. Якою була ціна цукерок, якщо 1 кг печива коштує 16 грн?

2. Обчисли:
800 – 400 : 2 + 2600 =
3000 + (4860 + 860) : 4 =
515392 : 64 =
49825 + 834 698 =
900020 – 8465 =
1935 х 357 =

Матерiали конкурсних випробувань минулих рокiв - Англійська мова


Варiант 1

I. Ask 5 questions to the sentence:
\Задайте 5 вопросов к предложению\
She likes to swim.

II. Open the brackets using:
\Раскройте скобки, используя\:

a) Past Indefinite:
1. He (live) in a hot country.
2. They (be) very unhappy.

Контроль за проведенням конкурсу


5.1. Директор навчального закладу несе персональну відповідальність за дотримання даних Правил конкурсного приймання учнів.

5.2. Контроль за організацією та проведенням конкурсу, порядком зарахування дітей (учнів, вихованців) до гімназії, за його результатами покладається на управління освіти Миколаївської міської ради.

5.3. При порушенні навчальним закладом вимог Інструкції та Правил конкурсного приймання, розроблених гімназією, рішенням управління освіти результати конкурсу визначаються недійсними. У такому разі управління освіти, організовує і проводить повторний конкурс, результати якого є остаточними.

Порядок проведення контрольної роботи з англійської мови


3.18.1. Для проведення контрольної роботи з англійської мови формуються групи по 15-20 чоловік. Робота включає варіанти письмових й усних завдань:
Ø Виконати граматичні вправи (письмово).
Ø Описати ситуацію за запропонованими словами (письмово).
Ø Бесіда з членом комісії за запропонованим малюнком або ситуацією (усно).

3.18.2 Для проведення контрольної роботи з англійської мови наказом директора гімназії призначаються предметні комісії в складі:
Ø Голова комісії - директор, його заступник або інший член конкурсної комісії (завідуючий кафедрою або вчитель вищої категорії).
Ø Два члени комісії - вчителі англійської мови (вчителі вищої категорії, учителі-методисти або старші вчителі).

Порядок проведення тестування


2.1.1. Тестування проводиться за тестами, розробленими головою предметної комісії. Роботи можуть перевірятися із застосуванням комп'ютера.

2.1.2. Для проведення тестування наказом директора гімназії призначається предметна комісія в складі:
Ø Голова комісії - директор, його заступник або інший член конкурсної комісії (завідуючий кафедрою або учитель вищої категорії, учитель-методист).
Ø Екзаменатор - учитель математики гімназії.
Ø Асистент - учитель кафедри гуманітарних наук.
Крім того, можуть призначатися оператори персональних комп'ютерів із числа учнів гімназії, які навчаються в старших класах.

Специфіка гімназійної освіти


Спробуємо з’ясувати, чим відрізняється гімназійна освіта від звичайної загальноосвітньої школи?

Зміст гімназійної освіти має своєрідні особливості: