• photo_0
  • photo_1
  • photo_2
  • photo_3
  • photo_4

Миколаївський ліцей №2  вітає відвідувачів сайту і пропонує ознайомитися зі специфікою, напрямком і особливостями навчання в нашому навчальному закладі.

Впровадження медійної освіти в практику роботи сучасної школи


Виступ практичного психолога гімназії Обльотової Наталії Михайлівни 

Бюджетний запит гімназії на 2019-2021 рік


Бюджетний запит гімназії на 2019 р.


Члени методичної ради гімназії 2018-2019 н.р.


Члени методичної гади гімназії:

1. Федоренко Володимир Олександрович - директор гімназії;

2. Павліченко Алла Володимирівна 0 ЗДНВР;

3. Нікуліна Тетяна Іванівна - ЗДНВР;

4. Ірклій Олена Юріївна - ЗДВР;

5. Дедкова Людмила Володимирівна - ЗДНР;

6. Городищенко Тетяна Леонидівна - соціальний педагог;

7. Обльотова Наталія Михайлівна - практичний психолог;

8. Скорнякова Марія Євгенівна - завідувач кафедрою іноземних мов;

9. Купцова Валентина Володимирівна - завідувач кафедрою суспільно-гуманіарних дисциплін;

10. Самойленко Ольга Михайлівна - завідувач кафедрою природничо-математичного циклу;

11. Царлова Ірина Володимирівна - керівник методоб'єднання класних керівників.

План работи методичної ради на 2018-19 н.р.


http://gymnasiya2.org.ua/doc/plan.pdf

Положення про методичну раду Миколаївської гімназії №2


http://gymnasiya2.org.ua/doc/Pologennyaproradu.pdf

Толерантність, як умова спілкування


Дивіться за посиланням:
http://gymnasiya2.org.ua/gimnaziya/online-gazeta/380-tolerantnist-yak-umova-spilkuvannya.html

 

 

Психолого-педагогічний консиліум «Адаптація учнів 5-х класів»


14 січня 2019 року відбувся психолого-педагогічний консиліум щодо адаптації учнів 5-х класів.
Психолог гімназії Обльотова Наталія Михайлівна ознайомила присутніх з характеристикою молодшого підліткового віку та з результатами дослідження перебігу адаптаційного процесу в 5 класах та закликала враховувати індивідуальні та психологічні особливості 10-11-річних школярів. Класні керівники акцентували увагу на особливостях класних колективів. Соціальний педагог Городищенко Тетяно Леонідівна розповіла про ознаки успішної адаптації та про найоптимальніші варіанти реагування на прояви дезадаптації.  Відгуки вчителів, які працюють з даною категорією дітей, дозволяють стверджувати, що 5-ті класи – це сформовані колективи зі своїми традиціями і особливостями. Учні володіють необхідною сумою знань, умінь і навичок для успішної адаптації в середній ланці школи. Більшість з них працездатні, активні на уроках та емоційно чуйні.  Директор гімназії Федоренко Володимир Олександрович підсумував всі виступи та зазначив, що успішній адаптації учнів 5-х класів до навчання в основній школі сприятиме цілеспрямована координація дій учителів, їхній професіоналізм і досвідченість.