План роботи кафедри гуманітарних дисциплін Миколаївської гімназії №2 в 2019-2020 р.
- Деталі
- Перегляди: 1098
Проблемна тема Миколаївської гімназії №2:
«Формування морально-ціннісних компетенцій гімназистів як запорука їх успішної соціальної інтеграції». 2019-2020 н.р. (5-ий етап роботи над проблемною темою).
Завдання: підбиття підсумків роботи над проблемною темою «Формування морально-ціннісних компетенцій гімназиста як запорука його успішної соціальної інтеграції». Вибір нової проблемної теми.
Науково-методична тема кафедри:
«Використання оптимальних методів і прийомів викладання гуманітарних дисциплін з метою формування морально-ціннісних компетенцій гімназиста як запоруки його успішної соціальної інтеграції"
Мета:
1) визначення результатів роботи над проблемною темою та узагальнення досвіду.
2) вибір нової проблемної теми.
Завдання:
1) узагальнення досвіду роботи вчителів кафедри щодо формування морально-ціннісних компетенцій гімназиста, а саме : успішного цілепокладання, асертивності, емпатії та патріотизму;
2) аналіз отриманих результатів;
3) виявлення зон подальшого розвитку щодо формування морально-ціннісних компетенцій гімназиста, а саме успішного цілепокладання,командної взаємодії, асертивності, емпатії, патріотизму та працелюбності;
4) виявлення та аналіз проблем закладу;
5) вибір головної проблеми та знаходження шляхів її вирішення.
Очікуваний результат:
учителі кафедри володіють методиками та активно використовують на практиці техніки успішного формування морально-ціннісних компетенцій гімназиста як запоруки його успішної соціальної інтеграції.
Головною метою упровадження методичної теми є: створення умов для успішної соціалізації учнів гімназії, формування громадянина-патріота з активною життєвою позицією, здатного (у час постійних змін) адаптуватися в суспільстві і реалізувати свої здібності, нахили, уподобання, бути національно свідомою, конкурентоспроможною, мобільною та успішною особистістю.
Напрямки діяльності:
- удосконалення компетентнісного й функціонального підходів до виконання основних стратегічних завдань, зазначених у Концепції «Нова українська школа»; Державному стандарті базової і повної загальної середньої освіти, оновлення освіти і входження в систему 12-річної школи;
- спрямованість навчально-виховного процесу на наповнення діяльнісним змістом методичних підходів для розвитку умінь і навичок особистості, застосування на практиці здобутих знань з предметів гуманітарного циклу, на успішну адаптацію людини в соціумі, професійну самореалізацію, формування здібностей до колективної діяльності та самоосвіти;
- застосування системного підходу до використання дидактичних можливостей у кожній сфері діяльності вчителів гуманітарного циклу ;
- реалізація в освітньому процесі інноваційних за своїм змістом та формою технологій, програм предметів гуманітарного циклу, використання в навчальному процесі нових підручників;
- збагачення методично-технічної бази навчання для вдосконалення структури сучасного уроку ;
- удосконалення змісту і форм роботи з обдарованими дітьми;
- підвищення ефективності позакласної роботи з предметів.