Семінар-методичний кейс


   18 квітня 2019 року в Миколаївській гімназії №2 було проведено семінар-методичний кейс для вчителів української мови й літератури «Актуальні питання викладання української мови й літератури в умовах компетентнісно-діяльнісної складової освітнього процесу» з урахуванням вимог Концепції Нової української школи. Участь у роботі семінару-методичного кейсу взяли методист НМЦ міста Миколаєва Цуркан Людмила Вікторівна, методист МОІППО Діордіца Діна Павлівна. Організаторами й доповідачами на якому виступили:
   • заступник директора з навчально-виховної роботи, учитель української мови й літератури Нікуліна Тетяна Іванівна, яка презентувала досвід роботи вчителів української мови й літератури гімназії ”Пріоритетні напрямки діяльності вчителя української мови й літератури в умовах сучасної гімназії», поділилася власними методичними знахідками щодо створення сайтів та апробації інноваційних форм роботи з питання «Упровадження Інтернет-ресурсів та медіатехнологій на уроках української мови й літератури”;
   • практичний психолог, учитель вищої категорії, учитель-методист Обльотова Наталя Михайлівна надала консультацію «Чому наші діти не читають? Як навчати дітей покоління Z та Альфа?» та представила підручник нового покоління з літератури;

   • учитель вищої категорії, учитель-методист Маєнко Любов Іванівна висвітлила питання «Реалізація компетентнісно-діяльнісного підходу до вивчення української літератури на прикладі одного твору» (за твором І.Франка «Сойчине крило»), надавши роз’яснення щодо створення методичного комплекту до уроків української літератури;
   • учитель вищої категорії, старший учитель Гончаренко Галина Олексіївна поділилася досвідом роботи з питання «Розвиток когнітивної гнучкості на основі впровадження інновацій на уроках української мови й літератури», надала практичні рекомендації щодо впровадження новітніх форм роботи в практику роботи сучасного вчителя;

   • учитель вищої категорії, учитель-методист, заслужений учитель України Купцова Валентина Володимирівна представила методичні напрацювання з питання «Моделювання завдань з української мови на основі діяльнісного підходу із врахуванням когнітивно-комунікативної методики при підготовці учнів до ЗНО», презентуючи власний досвід через представлення ефективних форм і методів роботи з учнями. 

   Створенню позитивної психологічної атмосфери заходу сприяв виступ учениці 7-В класу Савицької Софії із натхненною поезією Олекси Різниченка «Слово про мову».
Учасниками семінару були вчителі ЗЗСО №3,6,12,13(2 учителі),14, 16,24,26,33,37, 39,46,40,51,54, спеціалізованої школи №22 з поглибленим вивченням англійської мови з 1 класу, гімназії №41, які долучилися до активного обговорення актуальних проблем викладання української мови й літератури в закладах загальної середньої освіти. За підсумками роботи кожен учасник семінару-методичного кейсу отримав сертифікат.