Майстер-клас «Природничо-математичний аспект дизайнерської творчості» для учнів 5-х класів
- Деталі
- Опубліковано: Вівторок, 24 січня 2023, 11:14
- Перегляди: 428
В рамках місячника кафедри природничо – математичного циклу «У світі інтелектуальних ігор» 17.01.23 та 20.01.23 на паралелі п’ятих класів пройшли майстер-класи «Природничо-математичний аспект дизайнерської творчості».
Заходи підготовлені та проведені:
учнями 11-Б класу Науменко Діаною, Невською Віолою, Сергєєвою Єлизаветою та Стручковим Арсенієм
під керівництвом вчителів Гальченко Л.О. та Комарова М.Ю.
Одинадцятикласники за допомогою моделюючої програми Sweet Home 3D створили архітектурну 3D модель житлового будинку з земельною ділянкою. В будинку ретельно пророблено інтер’єр. Земельна ділянка розпланована: виділена прибудинкова територія, зона відпочинку, дитячий майданчик, басейн, теплиця. Територія оздоблена зеленими насадженнями.
В першій частині майстер класу модель будинку була запропанована на розгляд п’ятикласникам та всебічно обговорена. Прослідкований вплив клімату і особливостей ландшафту на планування земельної ділянки та внутрішніх приміщень будинку. З математичної точки зору проаналізовані лінійні розміри, площі та об’єми споруд. Обговорені основні будівельні матеріали, їх походження, властивості та доцільність використання в певних умовах. Розглянути типи ґрунтів з точки зору можливості ведення будівельних робіт та застосування відповідних конструкцій фундаменту. З іншого боку проаналізовані особливості вирощування рослин на цих ґрунтах.
Друга частина містила практичну інструкцію щодо застосування програми Sweet Home 3D. В режимі online створювалася модель будинка та інтер’єру, відповідно до замовлень та за участю учнів п’ятого класу. Так як програма Sweet Home 3D має англомовний інтерфейс, діти мали можливість застосувати свої знання з англійської мови.
За підсумками заходу хочеться відмітити фундаментальність підходу до поставленої задачі з боку учнів одинадцятого класу та всебічний розвиток та вміння застосовувати набуті знання в практичній ситуації з боку п’ятикласників.