Миколаївський ліцей №2 вітає відвідувачів сайту і пропонує ознайомитися зі специфікою, напрямком і особливостями навчання в нашому навчальному закладі.
Стипендиаты гимназии №2 за 1 сем. 2017-18 уч.г.
- Деталі
- Опубліковано: Понеділок, 22 січня 2018, 10:46
- Перегляди: 1420
5Б |
Терентьева Арина |
5Б |
Колчик Вероника |
5Б |
Гильмутдинова Эльмира |
5В |
Щербина Мария |
5В |
Стремецкий Владимир |
5В |
Грасман Ксения |
5В |
Маркин Никита |
5В |
Цюпа Ілля |
5Г |
Алексейчук Полина |
5Г |
Быченко Анастасия |
6Б |
Будкова Елизавета |
6Б |
Невская Виола |
6Б |
Науменко Диана |
6В |
Шепелевич Алеся |
6В |
Коваленко Юлия |
7А |
Юлевич София |
7В |
Исып Михаил |
7В |
Гоптарев Андрей |
8Б |
Аверьянова Лаура |
8Б |
Марисев Сергей |
8Б |
Поступаева Диана |
8В |
Боброва Александра |
9Б |
Жук Екатерина |
9Г |
Дякив Валерия |
10Б |
Приходько Елена |
10А |
Андреева Елизавета |
10Б |
Приходько Елена |
11А |
Плевак Александр |
11А |
Снисаренко Мария |
11Б |
Дмитриченко Ірина |
11Б |
Кравченко Єлизавета |
11Б |
Недбай Диана |
11Б |
Троцкая Алина |
11Б |
Казимир Дарья |
Стипендиаты СШ №59 за 1 сем. 2017-18 уч.г.
- Деталі
- Опубліковано: Понеділок, 22 січня 2018, 10:43
- Перегляди: 1380
УЦОЯО презентував посібник «PISA: читацька грамотність»
- Деталі
- Опубліковано: П'ятниця, 19 січня 2018, 09:44
- Перегляди: 1453
Фахівцями Українського центру оцінювання якості освіти підготовлено посібник «PISA: читацька грамотність», який містить резюме найважливіших положень рамкового документа міжнародного порівняльного дослідження PISA щодо читацької грамотності 15-річних підлітків.
Безкоштовне видання адресоване широкому колу освітян – учителям,
Вчитися із задоволенням. Дякуємо нашим учням!
- Деталі
- Опубліковано: Середа, 17 січня 2018, 12:47
- Перегляди: 1887
Роман і Сава Мірзоян створили власний проект. Він призначений для учнів українських шкіл і може бути корисним не тільки для наших гімназистів, а й учням інших шкіл. Дякуємо батькам талановитих синів, а Роману – випускнику гімназії і Саві – учневі 9-Г класу – особлива шана і подяка за працю і внесок у наш культурно-освітній поступ.
Всесвітній день психічного здоров'я 2018
- Деталі
- Опубліковано: Середа, 17 січня 2018, 12:30
- Перегляди: 1124
Дивіться за посиланням:
https://gymnasiya2.org.ua/novosti/29-gimnaziya-2/2015-vsesvitnij-den-psikhichnogo-zdorov-ya.html
Тренінг для вчителів: «Використання елементів тімбілдінгу в соціально-педагогічному супроводі навчально-виховного процесу»
- Деталі
- Опубліковано: Вівторок, 16 січня 2018, 08:18
- Перегляди: 2416
Психологічна служба гімназії повідомляє:
Тімбілдінг (у перекладі з англійської «побудова команди» - активний спільний відпочинок колективу). В його основу покладено «мотузковий курс», який у 50-х роках минулого століття використовувався для зміцнення командного духу військовослужбовців.
Психологічний тімбілдінг (психологічні ігри на розуміння один одного, виявлення лідера, тренінги на згуртування). Тімбілдінг допомагає
Щасливо там живеться, де злагода ведеться або тимбілдинг у педагогічному колективі. Тренінг для згуртування педагогічного колективу
- Деталі
- Опубліковано: Понеділок, 15 січня 2018, 09:35
- Перегляди: 1460
Психологічна служба гімназії повідомляє:
Мета:
- формування та посилення загального командного духу, шляхом згуртування педагогів закладу;
- розвиток відповідальності і вкладу кожного учасника при вирішенні загальних задач;
- створення почуття єдності колективу, організованості, довіри і взаєморозуміння в команді;
- психологічне розвантаження працівників, поліпшення психологічної атмосфери освітнього процесу, створення єдиного психолого – енергетичного простору.
Тренінгове заняття для адміністрації гімназії «Тімбілдинг – ресурс згуртованого колективу»
- Деталі
- Опубліковано: Понеділок, 15 січня 2018, 08:59
- Перегляди: 1045
Психологічна служба гімназії повідомляє:
Головна мета роботи практичного психолога створити комфортні умови всім учасникам освітнього процесу. Самотужки зробити це надзвичайно важко, а може і взагалі неможливо. Тільки команда однодумців, які прагнуть до єдиної мети, створить такі умови. Тімбілдин - інноваційна форма роботи для формування командного духу й укріплення колективу.