• photo_0
  • photo_1
  • photo_2
  • photo_3
  • photo_4

Миколаївський ліцей №2  вітає відвідувачів сайту і пропонує ознайомитися зі специфікою, напрямком і особливостями навчання в нашому навчальному закладі.

Педагогічний контроль та особливості оцінювання учнів у системі дистанційного навчання


Звітує вчитель української мови та літератури
Чернікова Наталія Василівна

Зараз багато хто вже розуміють, що дистанційне навчання – це не просто нова форма навчання, що викликана, з одного боку, зростаючим впливом комунікаційних технологій на всі аспекти розвитку сучасного суспільства, і, з іншого боку, необхідністю освітніх організацій якимось чином реагувати на соціальні й особистісні зміни, що відбуваються нині. Це більш глибоке явище, яке необхідне водночас особистості для її ефективної участі і самореалізації в житті сучасного суспільства та цьому суспільству для успішного функціонування і розвитку в інформаційному просторі. Знання стали продуктом і товаром, у виробництві якого освітні заклади беруть участь нарівні з підприємствами. При цьому значно зростає роль таких критеріїв оцінки діяльності, як якість знань та їхня мобільність. Відмінною рисою такої освіти є віртуальність (індивідуальність, непередбачуваність) траєкторії

Формування навчальних навичок учнів в умовах дистанційного навчання та комунікація з батьками


Звітує ЗДВР, учитель зарубіжної літератури Ірклій Олена Юріївна

1. Дистанційне навчання навчило всіх учасників освітнього процесу дало змогу вчителю оволодіти навичками, які не були актуальними раніше.
Наприклад, на уроках зарубіжної літератури учням пропонувалися різні завдання різного ступеню складності, як це відбувалося і під час класного навчання. Але, враховуючи те, що не завжди вчитель міг докладно пояснити учням, як працювати над тим чи іншим завданням (не всі уроки відбувалися в онлайн-режимі), учні могли попрацювати «заочно», переглянувши аудіо-презентацію. Для написання контрольної роботи з різнорівневими завданнями ці записи теж були актуальними. Пропоную приклади деяких з них:

Засідання 2 (методичний аукціон) 02.11.20


Прес-центр кафедри суспільно-гуманітарних дисциплін повідомляє:

1. Ефективні форми й методи дистанційного навчання здобувачів освіти з предметів суспільно-гуманітарного циклу. Відео за посиланням: https://gymnasiya2.org.ua/blogi/blog-kafedri-suspilno-gumanitarnih-disciplin/3120-efektivni-formi-j-metodi-distantsijnogo-navchannya-zdobuvachiv-osviti.html                    Царлова І.В.
2. Формування навчальних навичок учнів в умовах дистанційного навчання та комунікація з батьками. Ірклій О.Ю.
3. Педагогічний контроль та особливості оцінювання учнів у системі дистанційного навчання. Чернікова Н.В.
4. Системний підхід до організації наукової роботи гімназистів, педагогічний супровід учнів-членів МАН. Купцова В.В.
5. Обговорення та затвердження плану заходів до Дня української писемності. Маєнко Л.І.
6. Про підготовку та проведення І етапу Всеукраїнських олімпіад із предметів суспільно-гуманітарного циклу, конкурсу знавців рідної мови імені П. Яцика, конкурсу учнівської творчості ім. Шевченка. Маєнко Л.І.

Заходи до Дня української писемності (з урахуванням дистанційного навчання)


1. Випуск агітаційних плакатів  „Вивчай! Знай! Рідну мову люби, поважай!”

2. Перегляд мультимедійних презентацій та відеороликів: „З витоків української писемності”.

3. Конкурс на кращого знавця прислів’їв та приказок «Народ скаже, як зав’яже».

4. Конкурс знавців рідної мови  "Мови велич і краса”.

5. Проведення І етапу  Міжнародного конкурсу з  української мови ім. П. Яцика (5-11 кл).

6. Участь в обласних конкурсах читців "Миколаївський оберіг" та конкурсі імені В.Бойченка. (відеоматеріали за посиланням https://gymnasiya2.org.ua/novosti/29-gimnaziya-2/3087-bogush-viktoriya-5-b.html).

7. Участь у Всеукраїнському диктанті національної єдності.

8.  Флешмоб «Парад вишиванок». 5-11 кл.

Засідання кафедри


Засідання № 1 27.08.20 (організаційно-інформативна нарада)

1. Актуальні питання викладання суспільно-гуманітарних дисциплін в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа» у 2020/2021н.р. Вивчення й обговорення нових нормативних документів МОН України, МОІППО. Ірклій О.Ю.

2. Затвердження перспективного плану роботи кафедри на 2020-2021 н.р. Коригування й затвердження індивідуальних науково-методичних тем учителів, календарно-тематичного планування на І семестр 2020-2021 н.р. Маєнко Л.І.

3. Затвердження плану роботи літературної студії " Неопалима купина" Чернікова Н.В.

 Засідання №2  02.11.20 (методичний аукціон) 

1. Ефективні форми й методи дистанційного навчання предметів суспільно-гуманітарного циклу. Царлова І.В.
2. Формування навчальних навичок учнів в умовах дистанційного навчання та комунікація з батьками. Ірклій О.Ю.
3. Педагогічний контроль та особливості оцінювання учнів у системі дистанційного навчання. Чернікова Н.В.
4. Системний підхід до організації наукової роботи гімназистів, педагогічний супровід учнів-членів МАН. Купцова В.В.
5. Обговорення та затвердження плану заходів до Дня української писемності. Маєнко Л.І.

6. Про підготовку та проведення І етапу Всеукраїнських олімпіад із предметів суспільно-гуманітарного циклу, конкурсу знавців рідної мови імені П. Яцика, конкурсу учнівської творчості ім. Шевченка. Маєнко Л.І.

Засідання №3  05.01.21.

1. Моніторинг навчальних досягнень учнів з предметів суспільно-гуманітарного циклу. Нікуліна Т.І.

2. Особливості формувального оцінювання навчальних досягнень учнів при вивченні предметів суспільно-гуманітарного циклу. Раєвська О.В.

3. Формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів освіти при викладанні предметів суспільно-гуманітарного циклу. Книга О.Ю.

4. Самоаналіз уроку як інструмент самовдосконалення вчителя та засіб формування й розвитку професійних якостей педагога. Відайко Г.В.

5. Шляхи формування предметних компетентностей під час вивчення предметів суспільно-гуманітарного циклу. Шкабура Т.Л.

6. Дотримання принципів академічної доброчесності в освітньому процесі як запорука формування позитивного іміджу вчителя. Лобзіна С.В.

Засідання 4  22.02.21 (експериментальний майданчик)

1. Сутнісні характеристики поліфункціонального уроку в науково-педагогічному проєкті «Інтелект України". Бензар Г.І.
2. Обговорення відвіданих уроків учителів, які працюють за науково-педагогічним проєктом «Інтелект України". Учителі кафедри.
3. Складові позитивного іміджу вчителя в умовах сучасної моделі освіти. Головіна Н.В.
4. Культура взаємодії вчителя та учнів на засадах партнерства як необхідна умова формування позитивного іміджу вчителя. Гончаренко Г.О.

Засідання № 5   26.04.21  (підсумкове)
І. Підсумки роботи над індивідуальними проблемними темами. Учителі кафедри.
2.Організація друку науково-методичних матеріалів, випуск друкованих матеріалів кафедри. Маєнко Л.І.
З. Панорама методичних перспектив.Обговорення пропозицій щодо планування роботи на 2021-22н.р . Учителі кафедри.
4 Психологічне анкетування вчителів. Попередня комплектація вчителів кафедри на 2021-2022 н.р. Обльотова Н.М., Нікуліна Т.І.

Любові памˊять незабутня. Музи генія.


https://gymnasiya2.org.ua/novosti/29-gimnaziya-2/2861-lyubovi-pam-yat-nezabutnya-muzi-geniya.html

Шануємо Кобзаря в його день.


Шануємо Кобзаря в його день. Писарєв Сашко й Авер'янова Лаура разом з поетом.

Захід на запрошення «Знай українську»


https://gymnasiya2.org.ua/novosti/29-gimnaziya-2/2837-intelektualna-gra-znaj-ukrajinsku.html