Рекомендуємо прочитати


«Всесвітня література в школах України», №9, 2018, с.11-15 Світлана Лобзіна, учитель-методист СВІТИ НІЛА ГЕЙМАНА Методичні рекомендації до вивчення теми «Сучасна література в юнацькому читанні»

«Всесвітня література в школах України», №10, 2018, с.22-37 Ірина Царлова, учитель-методист КАТАЛОГ МАТЕРІАЛІВ, ОПУБЛІКОВАНИХ У ЧАСОПИСУ «Всесвітня література в школах України» ЗА 2013-2018 РР.

«Всесвітня література в школах України», №10, 2018, с.12-19 Олена Ірклій, учитель-методист ТОЙ, ХТО РИМУЄ ТИШУ… Два уроки за творчістю Т.Й. ТРАНСТРЕМЕРА

Наш журнал


Змiст журналу "ДИВОСЛОВО" #12 (741) 2018 р. МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ МОВИ Й ЛIТЕРАТУРИ НА ЧАСI Олег БАГАН. Роздуми над новою програмою з укр. лiтератури для 10-11 класiв (стор. 2) Ра©са МОВЧАН. Канон укр. класики, його функцiонування в сучаснiй школi (стор. 11) КОМПЕТЕНТНIСНЕ НАВЧАННЯ Iрина КАРПЕЛЬОВА, Оксана ШУНЕВИЧ. Упровадження технологi© розвитку критичного мислення на уроках вивчення творчостi Олександра Довженка (стор. 16) УЧИТЕЛЬ РОКУ - 2018 Дмитро ДРОЗДОВСЬКИЙ.

Сторінки досвіду учителя художньої культури вищої категорії, учителя-методиста Головіної Н.В.


До основних загальноосвітніх завдань курсу «Мистецтво» (формування цінностей і розвиток різних видів компетентностей) додається також професійна орієнтація учнів. Спеціальні творчі завдання посилять  практичну спрямованість курсу, допоможуть учням ознайомитись зі світом мистецьких або споріднених із ними творчих професій.

Презентуємо наш перший досвід. 

Професійні випробування.

  1. Створіть програму  телевізійного каналу для підлітків.
  2. Уявіть себе  кінопродюсером. Який твір української літератури ви б обрали для екранізації? Яких акторів запросили б на кастинг? Обгрунтуйте свій вибір.