Неперевершений дебют восьмих класів
- Деталі
- Опубліковано: Вівторок, 03 грудня 2019, 11:00
- Перегляди: 1396
Прес-центр кафедри суспільно-гуманітарних дисциплін повідомляє:
29-ого листопада в актовому залі Миколаївської гімназії №2 відбулася вистава “Міщанин-шляхтич”. Дебютували учні восьмих класів. Виставу поставила ЛОБЗІНА СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА, учитель зарубіжної літератури вищої категорії, учитель-методист.
У залі був аншлаг, атмосфера - фантастичною, адже кожен присутній був приємно схвильований у передчутті довгоочікуваної прем’єри. Організатори заходу подбали навіть про роботу театрального кафе, тож усі охочі мали можливість в очікуванні початку вистави поласувати різними
смаколиками.
Звернімося до оригіналу.
Жан Батіст Мольєр у комедії "Міщанин-шляхтич" вивів на світову сцену образ багатого буржуа - міщанина Журдена, що уявив себе шляхетним дворянином. П’єса висміює намагання підвищити свій соціальний статус і є сатирою на вульгарність середнього класу, пихатість якого протягом чотирьох століть смішить і водночас примушує замислитись глядачів з усього світу. Ось і наша гімназія не залишилась осторонь.
Елегантно одягнені білетери, чудово підібрана середньовічна музика, традиційні три дзвоники, костюми — стає зрозуміло, що автори вистави намагалися якнайреалістичніше відтворити дух автентичної премʼєри «Міщанина-шляхтича» 1670 року.
За словами Лобзіної Світлани Вікторівни, усі 27 сцен пʼєси було збережено, хоча й дещо скорочено, що дало змогу розкрити перед глядачами задум автора в усій його повноті. Мабуть, усі старшокласники помітили схожість творів Мольєра та Карпенка-Карого. Мова йде про подібність «Міщанина-шляхтича» та «Мартина Борулі» - трагікомедії в пʼяти діях. Твори об’єднує ідея, що гідність людини визначає не належність до привілейованого соціального стану, а чесна праця, простота і щирість у стосунках з людьми; смішна та людина, яка соромиться бути собою, захоплюється фальшивими цінностями, з усіх сил намагається пристосуватися до швидкоплинної моди. Отже, незважаючи на різницю в епохах написання та місцях дії, твори мають дуже багато спільного між собою, адже об’єднані однією думкою.
Після вистави ми мали можливість дізнатися враження учнів та вчителів. Як ви думаєте, якими вони були? Звісно, всі були приємно вражені! "Це було чудово! " (К.Кононенко, учениця 11-А класу); “Напевно найскладніше було вивчити танці, але до балету я майже не торкалася. В результаті я побачила такий чудовий танець, який не бачила вже дуже давно!” (Лобзіна С.В.); "Після таких вистав зʼявляється бажання створити театральний гурток на базі нашої гімназії. Це дало б змогу проявити себе тим, хто бажає реалізувати сво їтворчі здібності. (Нікуліна Т.І.).
Тож, можливо, нам слід чекати деяких змін у нашій школі і шкільні театральні вистави стануть для когось початком акторської кар’єри? А нам залишається лише привітати Світлану Вікторівну та восьмикласників з дебютом і щиро подякувати їм за прекрасно проведене дозвілля.