• photo_0
  • photo_1
  • photo_2
  • photo_3
  • photo_4

Миколаївська гімназія №2 та Миколаївська спеціалізована школа №59 з поглибленим вивченням іноземної мови вітають відвідувачів сайту і пропонують ознайомитися зі специфікою, напрямком і особливостями навчання в наших навчальних закладах.

...Революційний, інноваційний відкритий урок...


Прес-центр кафедри іноземних мов повідомляє:

25 лютого вчитель англійської мови Литвинова Вікторія Анатоліївна провела революційний, інноваційний відкритий урок в 11А класі за  новелою Річарда Баха «Чайка на ім’я Джонатан Лівінгстон», який 100% відповідає вимогам Нової української школи. Ми мали можливість побачити реальну

Що? Де? Коли? - 2019


Прес-центр кафедри іноземних мов повідомляє:

22.02.19. відбулася   інтелектуальна гра «Що? Де? Коли?» (на знання франко- та німецькомовних країн Європи) між збірними  командами 10-А,Б,В класів та командою вчителів іноземних мов. Питання були потужні, цікаві,  із викликом. Учні  та вчителі продемонстрували гарну командну взаємодію, логічне мислення, ерудіцію. Рахунок – майже рівний: 6,5 : 5,5 на користь учителів. Вчителі вдячні  своїй групі підтримки – учням 9Б классу, які надали правильні відповіді на три питання та заробили 1,5 бали. Подяка членам команд, куратору команди учнів Гордієнко Наталії Володимирівні та ведучій гри Кожущенко Олені Петрівні.

Почему не изменить все прямо сейчас?


Автор: Шарата Александр, ученик 8В класса

Разве жизнь нам дается во втором экземпляре? Почему тебя волнует мнение окружающих? Почему не изменить все прямо сейчас?

Надо быть решительнее и смелее. Неуверенность и гордость убивают все возможности твоей личности.
Ты всего боишься!
Боишься знакомиться, боишься улыбаться без повода, боишься спрашивать дорогу и советы, боишься признаться в любви, боишься выбрать

Поезія кохання


Автор текста: Кравченко Поліна, учениця 11Б класу

Фото і відео:  Хорошилов Олександр, учень 10В класу

Позакласний захід підготувала та провела вчитель української мови та літератури, вчитель-методист Маєнко Любов Іванівна

Святкування 14 лютого, Дня Святого Валентина, стало вже традиційним в нашій школі. Цього дня у нас проводяться тематичні вечори з цікавими конкурсами, інсценізаціями, декламаціями та дискотекою. Приходять до нас в гості подивитись на це дійство і взяти в ньому участь не лише учні нашої школи, а й наші колишні випускники. Плануючи цей день, адміністрація школи завжди прагне згуртувати весь колектив старшокласників гімназії - від учнів дев’ятих класів до одинадцятикласників.

The local government of America



Author: Levchenko Veronika, 
student 11A class 

During the 18th and 19th of September 2017 I`ve been shadowing the Menomonie, WI mayor – Randy Knack. I`ve choose this particular leader, because he is actually the person who runs the whole Menomonie city, so I was very interested in the work he is doing. Also it was easy to get to the mayor`s meetings which another exchange student – Nilufar Umarova and I attended. I`ve been to City Council Meeting and to Business

Хто хоче стати міліонером


Прес-центр кафедри іноземних мов повідомляє:

18 та 19 лютого вчителями англійської мови Білик Дариною Валентинівною, Димовою Оленою Михайлівною та Литвиновою Вікторію Анатоліївною було організовано інтелектуальні ігри на англійській мові для учнів 7-х класів "Хто хоче стати міліонером". Вчителі приготували цікаві завдання на ранжування команд, пояснили суть та правила гри, показали фрагмент реального змагання в США. Учні вражали ерудицією, обізнаністю, азартом, командною взаємодією та жагою перемоги. Вони гідно заробили свою солодку винагороду.

#Я#ЗА#ЗОЖ


Автор: Гильмутдинова Эльмира, ученица 6Б класса

Думаю, что многие знают, что такое здоровый образ жизни. Тем более, что это понятие в последнее время стало довольно модным. Мне бы очень хотелось, чтобы помимо современного увлечения, это стало бы нормой для большинства. Простые повседневные действия помогут укрепить ваш организм, сделать настроение лучше, жизнь полноценной и радостной)).
Я расскажу о нескольких вполне доступных способах заботы о себе и своем здоровье. Это будет не так уж сложно, но зато уж точно ПОЛЕЗНО!
Многие ассоциируют ЗОЖ со сплошными запретами, вроде не ешь после 6 и не ешь сладкое, жирное, жареное... Но на самом деле, это не жертвы, а простые правила, соблюдая которые мы делаем нашу жизнь лучше.

Стресс - это не актуально


Автор: Андреева Лиза, ученица 11-А класса

Выбирая тему для статьи, я хотела, чтобы она была легкой и одновременно полезной. Так как 11 класс не совсем настраивает на веселый лад, решила подойти с другой стороны.
Всем ученикам, да и учителям тоже знакомо состояние крайнего недовольства, когда ничего уже не хочется, и тебе говорят: «У тебя стресс! Тебе нужно отдохнуть». Но просто лежать на диване, или срываться на окружающих - это плохое решение проблемы, вам так не кажется? Именно поэтому, я заинтересовалась методами,

Набридають стандарти


Автор: Кузьміна Регіна, учениця 9А класу, член учкому

Фото: Тимощенкова Андрія  та  Білик Олександри, учнів 10Б класу

Набридають стандартні свята, коли ти приходиш до актового залу та просто сидиш, дивишся незвичайні виступи учнів своєї гімназії, а потім тебе дякують за те, що прийшов і відпускають? Тоді, не хвилюйся, учком гімназії із його керівниками – ЗДВР Ірклій Оленою Юріївною та педагогом- огранізатором Іпатенко Ніною Вікторівною пропонують новий формат проведення усіх свят.

Ідея була запропонована ще восени, під час проведення осіннього балу. Учком хотів зробити щось інтерактивне,

Час дебатів англійською


Прес-центр кафедри іноземних мов повідомляє:

12 лютого випускники гімназії під керівництвом учителів англійської мови Бурдикіної Анни Валеріївни, Білик Дарії Валентинівни, Колесник Ніни Вікторовни та Литвинової Вікторії Анатоліївни  вкотре продемонстрували перфектні знання англійської мови, глибину, аналіз, дослідницької роботи та асертивні навики під час дебатів англійською мовою. Учні 11А вражали інтенсивністю аргументів, використанням численних  різноманітних доказів: артефактів, прикладів з історії, археології, фізики, власними оригінальними гіпотезами та повагою до точки зору опонентів. Учні 11б продемонстрували ґрунтовні виступи спікерів, гарну командну взаємодію, ефективне використання статистичних даних та власного досвіду.