10 жовтня - Всесвітній день психічного здоров’я 2019


Психологічна служба гімназії повідомляє:

Сьогодні День психічного здоров’я!

Як каже Всесвітня організація охорони здоров'я, психічне здоров'я включає «суб'єктивне благополуччя, — стан благополуччя, в якому людина реалізує свої здібності, сприйняту самореалізацію, автономію, компетенцію, залежність між поколіннями та самореалізацію інтелектуального та емоційного потенціалу та ін.» Крім того, ВООЗ стверджує, що благополуччя особистості охоплюється реалізацією її здібностей, подоланням нормальних життєвих напружень, можливостями протистояти звичайним життєвим

Привіт, ГІМНАЗІЄ - 2019!


Психологічна служба гімназії повідомляє:

Вже традицією стало проведення в нашій гімназії адаптаційного дня для п’ятикласників. День розпочався з психологічної гри «Привіт, ГІМНАЗІЄ!», яку проводила практичний психолог гімназії Наталія Михайлівна Обльотова.

Метою гри було створення адаптивного середовища, яке допоможе кожному учню бути суб’єктом власної життєдіяльності.

Тренінг для класних керівників: "Team building як засіб формування командного духу в дитячому колективі"


Психологічна служба гімназії повідомляє:

Мета: формування в учасників тренінгу навичок ефективної взаємодії. Завдання: - розвивати в учителів уміння короткої самопрезентації;
- сприяти формуванню позитивної самооцінки й усвідомленню унікальності особистості кожної людини;
- формувати уміння працювати в команді;
- розвивати рефлексивні навички; -
обговорити фактори, що впливають на сприйняття людини.
Сьогодні, мабуть, ніхто не заперечуватиме необхідності формування командного духу й

Впровадження медійної освіти в практику роботи сучасної школи


Виступ практичного психолога гімназії Обльотової Наталії Михайлівни 

Психолого-педагогічний консиліум «Адаптація учнів 5-х класів»


14 січня 2019 року відбувся психолого-педагогічний консиліум щодо адаптації учнів 5-х класів.
Психолог гімназії Обльотова Наталія Михайлівна ознайомила присутніх з характеристикою молодшого підліткового віку та з результатами дослідження перебігу адаптаційного процесу в 5 класах та закликала враховувати індивідуальні та психологічні особливості 10-11-річних школярів. Класні керівники акцентували увагу на особливостях класних колективів. Соціальний педагог Городищенко Тетяно Леонідівна розповіла про ознаки успішної адаптації та про найоптимальніші варіанти реагування на прояви дезадаптації.  Відгуки вчителів, які працюють з даною категорією дітей, дозволяють стверджувати, що 5-ті класи – це сформовані колективи зі своїми традиціями і особливостями. Учні володіють необхідною сумою знань, умінь і навичок для успішної адаптації в середній ланці школи. Більшість з них працездатні, активні на уроках та емоційно чуйні.  Директор гімназії Федоренко Володимир Олександрович підсумував всі виступи та зазначив, що успішній адаптації учнів 5-х класів до навчання в основній школі сприятиме цілеспрямована координація дій учителів, їхній професіоналізм і досвідченість.

Тиждень психологічної служби. Асертивність як оптимальна стратегія поведінки.


Психологічна служба гімназії повідомляє:

Більшість людей мріє про те, щоб їх взаємостосунки з оточуючими складалися на основі миру і взаємопорозуміння, без зіткнень і конфліктів. Нерідко нас хочуть залучити до справ чи виконання рішень, які нам не по душі і брати участь в них ми не згодні.
Мета цього тижня: Показати доцільність асертивної поведінки у взаємовідносинах з оточуючими, ознайомити учасників з основними техніками асертивної поведінки, набути досвіду впевненої поведінки у модельованих ситуаціях

День посмішки


Дивіться за посиланням: https://gymnasiya2.org.ua/novosti/29-gimnaziya-2/1407-den-posmishki.html

 

 

 

 

Школа професійного досвіду «Проектна діяльність у роботі працівників психологічної служби»


Психологічна служба гімназії повідомляє:

14 грудня 2018 року до нашої гімназії завітали слухачі курсів Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. Для психологів та соціальних педагогів закладів освіти Миколаївської області було проведено школу професійного досвіду «Проектна діяльність у роботі працівників психологічної служби».