Тепер ми гімназисти!


Літо, вступні екзамени, канікули, відпочинок, задоволення, веселощі…

Осінь, початок навчання  у гімназії та підготовка до найважливішої події  нашого шкільного життя -  Посвяти у гімназисти.

Метушня, сумбур, хвилювання… Репетиції, пісні, танці, вірші, іноді уроки та домашні завдання… Пошивний цех, яскраві плаття та елегантні костюми… Потім ажіотаж, азарт, наснага, захоплення, пафос, веселощі… Приблизно такі емоції випробував кожен з нас під час підготовки до цього свята.

Дуже багато клопоту отримали учні їх батьки та класні керівники. Постійно в повітрі вітало питання чи потрібні такі хвилювання та зусилля? Може краще не витрачати зайвих грошей, відпочити на вихідних, а не бігти з ранку на репетиції, не нервувати, не вигадувати різних різнощів?

Сторінка поліглота. "Прийти или придти?"


Вопрос, как правильно писать - "придти" или "прийти" - способен поставить в тупик не только школьника, готовящегося к сдаче ЕГЭ по русскому языку, но и многих взрослых грамотных людей, которые в других случаях из предложенных вариантов без колебаний выбрали бы правильный.

Давайте первым делом назовем правильный ответ на этот вопрос, а потом постараемся разобраться, почему он правильный.

Люди с большой буквы


Автор: Барданова Анастасия,
ученица 8В класса

Мысль: "Хорошо ли быть учителем?" не давала мне покоя уже некоторое время, поэтому я решила разобраться в этом вопросе. Сложно это или не очень? Нужно готовить себя к этой профессии с детства или в любой момент можно прийти в школу?

Думала я думала и поняла, люди, которые стали на этот тернистый путь -  исключительные люди! Каждый из них пришёл в профессию по-разному, и немногие из них предполагали, что в будущем они станут педагогами. Учителя, даже самых точных наук,

«Проблеми сьогодення»


Автор Мільніченко Анна,
учениця 9А класу

Кожна людина – коштовний діамант у цьому нескінченному просторі, потрібно лише побачити її.

Сьогодні, людина – особистість, що розвивається. Ми маємо власний смак, точку зору, надії, мрії. Проте, так було не завжди, саме тому такі питання як особистість і колектив, свобода і неволя, дійсність і мрія  порушувались протягом багатьох років, хоч і без особливого успіху.

На цей час першою і основною для мене є проблема особистості і натовпу. Соціум перетворюється на так-звану «отару овець». Як же набридли ці постійні копіювання один одного.

«Як гарно в Україні навесні...»


Автор Мільніченко Анна,
учениця 9А класу

Квітне моя Україна. Свіже і прозоре повітря наповнюється ароматами квітучих дерев і соковитих трав. Буйні каштани враз вбралися в святкове вбрання. Красуються серед вулиць наче білолиці парубки, чемно вклоняючись перехожим. Розправили лапате листя клени, зашелестіли столітні дуби. З усіх-усюд лунає пташиний щебет це – голос самої

«Суперечка»


Автор Мільніченко Анна,
учениця 9А класу

Засперечалися якось між собою букви, хто з них найважливіший. 

- «Я найголовніша, – сказала буква «А», - з мене починається наша абетка!"

- «Ні! - заперечила буква "В", головніша я! З мене починаються найрізноманітніші слова: вишня, веселка. Навіть слово вчитель починається з мене!»

Цікаво та весело!



Автор учениця 5А класу

Усанова Катерина 

Новий навчальний рік розпочався для 5-А класу цікаво та весело. А стартував він із участі в ігровому-командному квесті. Квест проходив у парку Перемоги, де розташувався табір учасників і організаторів. Учні класу були розподілені на 2 команди: сині та червоні. Основним завданням було пройти певним маршрутом, виконавши правильно завдання.
Всі учасники квесту отримали щирі емоції та яскраві враження від гри, яка сприяла створенню довіри і розуміння в командах, згуртованості дітей, вихованню «командного духу». З гарним настроєм та великим задоволенням закінчився день,

Наши первые впечатления!


Автор ученик 5А класса
Пивоваров Дмитрий

 

Мы ученики 5-А класса решили написать статью о наших первых впечатлениях о гимназии, о наших учителях и о жизни нашего класса!

У нас все прекрасно!!! Жизнь в гимназии очень интересна! Мы почувствовали, что гимназия - это большой улик.

В нем есть главный «пчеловод»  -  Владимир Александрович.

Цікаві зустрічі


14 листопада учнів 10-Б класу провели зустріч із викладачами та студентами Миколаївської філії Київського Національного університету культури і мистецтв.

Завідувач кафедри соціально-гуманітарних дисциплін доктор історичних наук, професор  Пронь Т.М. та кандидат філологічних наук Бондар Л.О. ознайомили учнів із навчальним закладом та провели бесіду про життєвий та творчий шлях відомого земляка, письменника, режисера, актора М. Вінграновського.

 Студенти ВУЗа провели для учнів поетичний квест.

До Дня української мови та писемності


Матеріал надано вчителем української мови та літератури Гончаренко Галиною Олексіївною

Велике свято української мови, музики, поезії та  вишиванки відбулося у гімназії. 

Усі заходи було проведено на високому науково-методичному рівні, сприяли підвищенню значимості ролі української мови й писемності в житті гімназистів, викликали жвавий інтерес та обговорення серед учнів.

День української мови й писемності відкрито в гімназії урочистою радіолінійкою «Наша мова калинова».