• photo_0
  • photo_1
  • photo_2
  • photo_3
  • photo_4

Миколаївський ліцей №2  вітає відвідувачів сайту і пропонує ознайомитися зі специфікою, напрямком і особливостями навчання в нашому навчальному закладі.

Інформаційні технології


Зміст журналу "Дивослово" №4, 2018


ЗМІСТ

МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ МОВИ Й ЛІТЕРАТУРИ

ПЕДАГОГІЧНІ ІННОВАЦІЇ
1. Наталія БОРИСЕНКО. Квест «Літературними стежками Харкова», присвячений Дню української писемності та мови (стор. 2)   Читати…

РОБІТНЯ СЛОВЕСНИКА
2. Алла ПЛЕВНИЦЬКА. «…Щоб стати навіки соняшником» (Урок у 5 класі); Діалог – обмін думками і враженнями, офіційна і неофіційна розмова (Урок у 9 класі) (стор. 10)   Читати…

ОЛЕСЬ ГОНЧАР: НАУКОВЕ ПІЗНАННЯ І МЕТОДИЧНЕ ОПРАЦЮВАННЯ
3. Нінель ЗАВЕРТАЛЮК. «А Гончар залишається» (стор. 15)   Читати…
4. Ірина ЧУЧУК. Вивчаємо творчість Олеся Гончара за новою програмою (Урок в 11 класі за новелою «Модри Камень») (стор. 20)   Читати…
5. Людмила РУБАН. Рядки, обпалені війною (Сценарій вечора пам’яті до 100-річчя від дня народження Олеся Гончара) (стор. 26)   Читати…
6. Катерина ВЕЧЕРОВА. Сто запитань і відповідей про Олеся Гончара (Кросворди й літературні диктанти на матеріалі життєтворчості письменника) (стор. 28)   Читати…

Методична консультація
7. Сергій ОМЕЛЬЧУК. Відмінність у значенні лінгводидактичних термінів «робота з текстом» і «робота над текстом» (стор. 31)   Читати…

МОВОЗНАВСТВО

8. Іван ХОМ’ЯК. Мовленнєва культура безпечної життєдіяльності (стор. 32)   Читати…
9. Ганна ДЕНИСКІНА, Галина ТРАУЗЕР. Забобони як світоглядний феномен у сучасній українській усній народній творчості (стор. 37)   Читати…
10. Катерина КОРОТИЧ. Особливості репрезентації вибачення в листах Лесі Українки (стор. 43)   Читати…
11. Василь ЗАДОРОЖНИЙ. Акцентологічний аспект в етимологічних студіях (стор. 48)   Читати…

ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО І КОМПАРАТИВІСТИКА

12. Анжела МАТЮЩЕНКО. Між коном та каноном: нові інтермедіальні інтерпретації української драматургії (стор. 52)   Читати…
13. Світлана ІВАНИЦЬКА, Тамара ДЕМЧЕНКО. Віктор Обюртен, Лесь Курбас, Сергій Єфремов: роздуми про майбутнє мистецтва в роки революцій та катастроф (стор. 57)   Читати…

ПИСЬМЕННИК ПРО СЕБЕ
14. Галина ТКАЧУК: Загалом у дитинстві в мене був спеціальний зошит або й чотири-п’ять – моя літературна майстерня (стор. 62)   Читати…
15. Київ. Путівник для чарівників-початківців (стор. 63)   Читати…

РЕЦЕНЗІЇ
16. Ганна ТОКМАНЬ. Іван Франко – педагог: актуальний, різкий, науково точний, гостро необхідний (стор. 64)   Читати…

 науково точний, гостро необхідний (стор. 64)  

STEM освіта 2018


Прес-центр кафедри природничих наук повідомляє:

5 квітня на базі бібліотеки  Кропивницького пройшов фестиваль «STEM освіта 2018», де були представлені інженерні та творчі проекти учнів різних навчальних закладів міста. STEM – це напрям в освіті, при якому в навчальних програмах посилюється природничо-науковий компонент + інноваційні технології. Технології використовують навіть у вивченні творчих, мистецьких дисциплін.

Всеукраїнські олімпіади 18


Інформація про надходження благодійних внесків станом на 1.04.2018


Звіт фонду за березень-18


Всеукраїнська олімпіада з економіки


TALK IT OUT: Sasha Bobrova, 8c