• photo_0
  • photo_1
  • photo_2
  • photo_3
  • photo_4

Миколаївський ліцей №2  вітає відвідувачів сайту і пропонує ознайомитися зі специфікою, напрямком і особливостями навчання в нашому навчальному закладі.

EVERYTHING THAT DOESN’T KILL US IS SUPPOSED TO MAKE US STRONGER: Do Teachers Need Any Rules?


By Polina Ivanova, 10c

Students of all schools of the world have a lot of rules and responsibilities. In my opinion they are necessary because they make us more disciplined, organized and mature. But I am sure that teachers should follow some strict rules as well.

The most important thing in my opinion is that teachers are obliged to treat pupils with respect. They may make a comment however they oughtn’t to raise their voice. Every person was a child and could be naughty, laugh and talk at the lesson, or didn’t listen to the teachers and this is normal, because this is a natural process of growing up. Of course an abuse is unacceptable.

EVERYTHING THAT DOESN’T KILL US IS SUPPOSED TO MAKE US STRONGER: Three Basic Rules for Teachers



By Illia Hilko, 10c

Every school has its own rules. Both students and teachers have their own rules that must be followed. But sometimes you realize that there are not enough rules. So what are the rules that teachers should have?

It often happens that students do not listen to the teacher during the lesson due to the fact that information is not interesting. In order to be listened to the information teachers give to students needs to be presented creatively. So, the first rule is that teachers ought to be creative and present information to students in an interesting way. Pupils, due to their age, sometimes break the rules of behavior, for example, being distracted or talking loudly. Teachers give them bad marks for behavior that can affect the thematic grade. This is not entirely correct because a poor rating for behavior is not an indicator of knowledge. Teachers mustn't put a bad mark for student's behavior at the lesson in the class register.

Засідання кафедри СГД.


Засідання КГД №1 (організаційно-інформативна нарада).
1. Аналіз якості друкованих навчально-методичних матеріалів членів кафедри в 2018-19 н.р Гончаренко Г.О.
2. Підсумки проведення ЗНО, результати ДПА з УМ учнів 9, 11 класів, рекомендації щодо усунення недоліків. Нікуліна Т.І.
3. Вивчення й обговорення нових нормативних документів МОН України, МОІППО на 2019-20 н.р.). Маєнко Л.І.
4. Затвердження перспективного плану роботи кафедри на 2019-20 н.р.
5. Затвердження плану роботи літературної студії " Неопалима купина"Чернікова Н.В.
6. Коригування й затвердження індивідуальних науково-методичних тем учителів. Учителі кафедри.

Науково-методичні теми вчителів, форми узагальнення:


Бензар Г.І.
“Формування орфографічної компетенції гімназистів”. 2-ий рік. Збірка тестових завдань.

Відайко Г.В.
«Організація роботи з обдарованими учнями з метою підготовки їх до олімпіад і конкурсів”. 4-ий рік Методичні рекомендації.

Головіна Н.В.
“Розвиток творчих здібностей учнів на уроках ОТМ“ 2-ий рік. Стаття.

Гончаренко Г.О.
“Задоволення пізнавального інтересу учнів при формуванні інформаційно-цифрової компетентності на уроках української літератури” 3-ий рік. Цикл уроків літератури (6, 8, 9 кл.).

План роботи кафедри гуманітарних дисциплін Миколаївської гімназії №2 в 2019-2020 р.


Проблемна тема Миколаївської гімназії №2:
«Формування морально-ціннісних компетенцій гімназистів як запорука їх успішної соціальної інтеграції». 2019-2020 н.р. (5-ий етап роботи над проблемною темою). 

Завдання: підбиття підсумків роботи над проблемною темою «Формування морально-ціннісних компетенцій гімназиста як запорука його успішної соціальної інтеграції». Вибір нової проблемної теми.

Науково-методична тема кафедри:
«Використання оптимальних методів і прийомів викладання гуманітарних дисциплін з метою формування морально-ціннісних компетенцій гімназиста як запоруки його успішної соціальної інтеграції"

Мета:
1) визначення результатів роботи над проблемною темою та узагальнення досвіду.
2) вибір нової проблемної теми.

Склад учителів кафедри суспільно- гуманітарних дисциплін


            Учителі української мови й літератури - 2019-2020 н.р.

ПІБ

Дата наро

дже

нння

Пед.

стаж

Навантаже-

ння

в класах

Рік

атестації,

категорія,

звання

Курси,

№ посвідчення

Нікуліна Т.І.

12.07.

1976

22

8

2019, вища,

учитель-методист

2014 рік, № 114

Купцова В.В.

17.11

1954

42

6,7,8,10

2013, вища,

учитель-методист, заслужений учитель

2016 рік, № 31193118\2441-16

Маєнко Л.І.

08.11

1964

30

5,11

2019, вища,

учитель-методист

2016 рік, №31193118\3316-16

Бензар Г.І.

21.10

1967

28

7,11

2015, вища,

учитель-методист

2014 рік, № 1143

Чернікова Н.В.

14.09

1977

19

5, 7, 9,

2017, вища,

 

2016 рік, № 31193118\4038-16

Гончаренко Г.О.

04.08

1966

16

6, 7,8

2017, вища, старший учитель

2016 рік, 31193118\2399-16

Шкабура Т.І.

13.11

1972

 

23

5,9,11

2015, вища

 

2018 рік, № 3805

Царлова І.В.

03.09

1967

27

5,8,9, 11

2017, вища,

учитель-методист

2016 рік, № 179

Інформація щодо профорієнтації учнів 2


 https://gymnasiya2.org.ua/doc/prof2.pdf

Інформація щодо профорієнтації учнів 1


 https://gymnasiya2.org.ua/doc/prof1.pdf